طلب دعا و نیایش برای بهبودی جناب آقای مهندس دژاکام
بهبود سلامتی بنیانگذار نهاد کنگره ۶۰ ُجناب آقای مهندس دژاکام ُ
این خبر خوش را به ایشان و خانواده محترمشان و اعضای کنگره ۶۰ تبریک و تهنیت عرض
می نمائیم .
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

+ نوشته شده در شنبه بیستم اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۹:۰ ب.ظ توسط بهزاد
|


این وبلاگ متعلق به لژیون مسافر فرشید تفرشی از راهنمایان کنگره 60 میباشد که مطالب آن با بهرهگیری از تجارب افراد رهایافته از دام اعتیاد و ارائه راهنمائی برای خواستاران درمان توسط نویسندگان آن که اعضای لژیون هستند تنظیم و بروزرسانی می شود.